Fatura Ödeme Merkezi

ŞOK Marketler ve N Kolay Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşu İşbirliği

ŞOK'tan ŞOK'a, Banka hesabına, kredi kartına para transferi yapabilir, faturalarınızı ŞOK marketlerden ödeyebilirsiniz.

Türkiye’nin 81 ilinde 7.400 mağaza ile müşterilerin temel ihtiyaç maddelerinin tamamına yakınını “tek yerden” ve evlerine en yakın noktadan karşılamalarını amaçlayan ŞOK Marketler Zinciri ile tüm mağazalarında N Kolay Ödeme ve Elektronik Para Kuruluşu sistemi üzerinden fatura tahsilatı ve para transferi hizmeti verilmektedir.

ŞOK İŞLEM PARA TRANSFERİ SIKÇA SORULAN SORULAR

Transfer ücreti var mıdır?
Yapılan her bir para transfer işlemi için 7,5 TL hizmet bedeli alınmaktadır.

Para transferinde herhangi bir alt ve üst limit var mıdır?
İsme havale, kredi kartı, IBAN’a para transferi işlemlerinde alt limit bulunmamaktadır. Tek seferde ve aynı gönderici aynı alıcı adına yapılan toplam para transferi üst limiti 4.999,99 TL dir.

Hangi saat ve günlerde işlem yapabilirim?
Para transfer işlemi haftanın 7 günü Şok marketin açık olduğu saatler içinde gerçekleştirilebilir. İsme havale haftanın 7 günü anlık olarak gerçekleşmektedir. Ancak, IBAN'a para gönderme ve Kredi Kartı Ödeme işlemleri, işgünleri içinde 16:30’a kadar gerçekleşir. 16:30 ve sonrası veya haftasonu yapılan işlemler takip eden ilk işgünü mesai saatleri içinde gerçekleştirilmektedir.

Para transferi için tüm bankalarla anlaşmanız var mı?
Para transferi her bankaya yapılabilmektedir.

Para ne kadar sürede karşı tarafa transfer edilir?
İsme havale anlık olarak transfer edilir. Kredi Kartı, ve IBAN’a yapılan transferler banka işlem merkezinin cevabına göre gün içinde gerçekleşmektedir. Tatil günlerinde yapılan Kredi Kartı Ödeme ve IBAN’a para transferi işlemleri takip eden ilk iş gününde gerçekleştirilir.

Sadece nakit olarak mı işlem yapabilirim?
Transferler sadece nakit olarak yapılmaktadır.

Hangi mağazalarınızda transfer işlemi geçerlidir?
Tüm ŞOK ve ŞOK Mini mağazalarında para transfer işlemi yapılabilmektedir.

Cepte Şok'tan para transferi yapabilir miyim?
Cepte Şok üzerinden para transfer işlemi yapılamamaktadır.

Döviz transferi yapılabilir mi?
Sadece Türk Lirası para transferi yapılabilmektedir.

Para transferi için gerekli şartlar nedir?
Türk vatandaşı olmak ve cep telefonu numarası bilgisi paylaşmak transfer işlemi için gerekmektedir.

Cep telefonuna para transferi var mı?
İsme yapılan transferlerde cep telefonu numarası gerekmektedir.

Yanlış hesap no / IBAN paylaşma durumunda süreç nasıl olmaktadır?
Para transferi gerçekleşmez ve para geri iletilmektedir.

Yurt dışı hesaplarına gönderim yapılıyor mu?
Para transfer işlemi sadece yurtiçinde geçerlidir.

Yurt dışından herhangi bir ŞOK mağazasına para gönderimi mümkün mü?
Para transfer işlemi sadece yurtiçinde geçerlidir.

Yurt dışındaki banka hesabına para transferi yapabilir miyim?
Para transfer işlemi sadece yurtiçinde geçerlidir.

Gelen parayı nasıl çekebilirim, şartlar nedir?
TC Kimlik numarasını söyledikten sonra cep telefonuna gelen kodu paylaşmanız gerekmektedir.

Gelen parayı ne kadar sürede çekmeliyim?
30 gün içinde çekilmeyen tutar için göndericiye bilgi verilmektedir ve gönderen tutarı teslim almaktadır.

Para transferi işlemini gerçekleştirdim, sonrasında iptal edebilir miyim?
Gün içinde mağazadan veya ertesi gün N KOLAY üzerinden transfer işlemi iptal edilebilir.

Para gönderme işlemini iptal edersem paramı geri alabilir miyim?
Hizmet bedeli hariç gönderilen tutar geri alınmaktadır.

Para transferinde hatalı bilgi girilirse düzeltilebilir mi?
Sadece işlem sırasında düzeltme yapılabilmektedir.

Para transferi yapabilmek için kullanabileceğim kimlikler nelerdir?
Üst limite kadar yapılan transferlerde kimlik ibrazı gerekmemektedir.

Para transferini yaptım, sonrasında bu işlemi nasıl takip edebilirim?
Hesaba ve kredi kartına yapılan transferler online olarak takip edilmektedir. İsme yapılan transferlerde işlem anında gönderilen tarafa mesaj iletilmektedir.

ŞOK İŞLEM FATURA ÖDEME SIKÇA SORULAN SORULAR

ŞOK Fatura Ödeme İşlemi hakkında bilgi alabilir miyim?
Şok fatura ödeme işlemi ile Türkiye’nin 81 ilindeki tüm ŞOK mağazaları kasalarında anlaşmalı kurumlara ait elektrik, su, doğalgaz, telefon, kablo tv, internet gibi faturalarınızı kolayca ödeyebilirsiniz.

Faturalarımı ŞOK mağazalarında öderken komisyon ya da ek ücret alınıyor mu?
1.80 TL ile 2.5 Tl arasında bir hizmet bedeli alınmaktadır. Çünkü, her firma için alınan işlem ücreti değişebilmektedir.

Hangi faturalar ödenebilir?
Anlaşmalı kurumlara ait elektrik, su, doğalgaz, telefon, kablo tv gibi faturalar tüm ŞOK mağazaları kasalarında ödenebilmektedir.

Hangi telefon faturaları ödenebiliyor mu?
Türk Telekom, Vodafone, Turkcell gibi sabit hat ve cep telefonu faturalarının yanı sıra internet gibi hizmet faturaları da Şok Mağazalarında ödenebilmektedir.

Kredi kartı geçerli midir?
Hayır. Kredi kartı ile fatura ödemesi yapılamamaktadır.

Kredi kartına taksit imkanı var mıdır ?
Hayır. Kredi kartı ile fatura ödemesi ŞOK Mağazalarında yapılmamaktadır.

Nakit ödeme yapılıyor mu ?
Evet. Sadece nakit para ile fatura ödenebilmektedir.

Tüm şubelerinizde geçerli mi ?
Evet. Türkiye’nin 81 ilindeki tüm ŞOK mağazasında geçerlidir.

Saat kaça kadar fatura ödemesi yapabiliriz?
Haftanın her günü mağaza açılış ve kapanış saatleri arasında ödeme yapabilirsiniz.

Örnek verirsem; İzmir'de oturuyorum İstanbul’daki evimin faturasını ödeyebilir miyim ? Ödeyebilirsiniz. (Ancak, birkaç kurum, kendi şirket kuralları gereği buna izin vermeyebiliyor.)

Cepte Şok'tan fatura ödeyebilir miyim?
Hayır. Cepte ŞOK'tan fatura ödeme mümkün değildir.

ŞOK Mini mağazalarında geçerli midir?
Evet. ŞOK Mini dahil tüm ŞOK mağazalarında fatura ödenebilmektedir.

Son ödeme tarihi geçmiş faturamı ödeyebilir miyim?
Evet. Birikmiş ve ödenmemiş tüm faturalar sisteme gelmektedir, hangisi ödenmek isteniyorsa kasiyere bildirilip ödenebilir.

Kapanan elektrik / su / doğalgaz / telefon faturamı ödeyebilir miyim?
Evet. Kapanmış olsa dahi abone numarası verilerek ödeme yapılabilir.

Elektrik su fatura ödemelerinde abone numarası yanlış girildiğinde otomatik olarak fiş iptali oluyor mu?
Evet. Sistem hatalı abone numarası girildiğinde fişi iptal etmektedir.

Bu konuyla ilgili daha detaylı bilgi almak için nereyi arayabilirim?
0 212 576 33 00 numaralı ŞOK Müşteri İletişim Merkezini arayabilirsiniz.